Czy warto?

Shaker to innowacyjny projekt wsparcia sprzedaży alkoholi skierowany do rynku tradycyjnego. Wykorzystujemy efekt konsolidacji przedsiębiorców, którym zależy na budowaniu przewagi konkurencyjnej w oparciu o nowoczesne biznesowe rozwiązania. Wykorzystujemy efekt skali i wraz z Producentami tworzymy narzędzie, dzięki któremu, przy odrobinie zaangażowania właściciela sklepów mogą podnieść swoje zyski ze sprzedaży alkoholi. Skupiamy tych przedsiębiorców, których interesuje dobra oferta cenowa i którzy rozumieją, że w sprzedaży niezbędne jest też odpowiednie wsparcie marketingowe oraz sposób komunikacji do klientów. Model biznesowy oparty jest o nowoczesną komunikację taką jak sms'y, mms'y, komunikatory, aplikacje mobilną, system kurierski itp. Zastosowane rozwiązania zapewniają sprawność przekazu, błyskawiczny przepływ informacji oraz materiałów. Inwestujemy w sklepy, zapewniamy narzędzia i sprawdzone rozwiązania, ale oczekujemy dbałości o standard. Czy warto być innowacyjnym i wzmacniać swój biznes - decyzja należy do Ciebie!

Jak to działa?

Ekspozycja

Otrzymujesz od nas ekspozytor klasy premium oraz trzy uchwyty półkowe. Elegancka, metalowa konstrukcja z oświetleniem LED przyciąga uwagę klientów i gwarantuje wzrost sprzedaży.

Oferta i ceny

We współpracy z Producentami i Dystrybutorami zapewniamy korzystną ofertę zakupową, która przekłada się na rewelacyjne ceny odsprzedaży przy zachowaniu rozsądnych narzutów.

Cykliczność

Akcje promocyjne organizowane są cyklicznie w układzie ~4-tygodniowym.

Wsparcie marketingowe

Do każdej akcji gwarantujemy komplet materiałów marketingowych, które łatwo umieścić w odpowiednio do tego przygotowanych miejscach na ekspozytorze i uchwytach półkowych.

Zaopatrzenie

Materiały marketingowe i niezbędne instrukcje wysyłamy do każdej akcji kurierem bezpośrednio do sklepu.

Standard

Eksponowanie produktów i przekaz marketingowy jest kluczowym czynnikiem oddziałującym na sprzedaż, dlatego ogromny nacisk kładziemy na wysokie standardy, które bezwarunkowo sklep musi realizować.

Kontroling

Stawiamy na nowe technologie i wygodę naszych Partnerów, dlatego stworzyliśmy nowoczesny system kontroli standardów. Wystarczy, że raz w tygodniu sklep prześle zdjęcie ekspozytora na nr 533 957 014.

Konkursy i nagrody

Dla Kierowników i Pracowników sklepów zaangażowanych w projekt cyklicznie organizujemy konkursy.

Na czym polega system bonusowy?

Dla sklepów, które z nami współpracują, generują odpowiednie obroty oraz utrzymują wysoki standard zapewniamy bonusy. Stawiamy na wygodę, więc bonusy wypłacamy na kartę Visa, którą otrzymuje każdy sklep przystępując do projektu.

Konkursy dla pracowników sklepów!

Dla Kierowników i Pracowników sklepów zaangażowanych w projekt organizowane są cykliczne konkursy. Już teraz za przesłanie kompletu zdjęć w czasie danej edycji losujemy bilety na różne wydarzenia. Szczegóły znajdziesz zawsze na naszym na www.facebook.com/ShakerGroupPl

Masz pytania? Dzwoń!

Zapoznaj się z regulaminem konkursu.